Tippeljetek mennyit fizetnek egy digitális Gucci táskáért az emberek? (Mert fizetnek érte)

A Robloxon (A Roblox egy online platform, amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy saját játékokat készítsenek és más felhasználók játékaival játszanak.)

Tippeljetek mennyit fizetnek egy digitális Gucci táskáért az emberek? (Mert fizetnek érte)
Gucci olnline táska / Forrás: roblox.com

A Robloxon (A Roblox egy online platform, amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy saját játékokat készítsenek és más felhasználók játékaival játszanak.) a fiatalabb korosztálynak szolgáló platformon a játékosok fizetnek! a divatmárkás kiegészítőkért.

A fejlesztőjét természetesen multimilliárdossá tette ez a platform. Aki játszik az akaratlanul is egyszer az életében biztos vásárolt már valamit. PL: plusz élet 500ft-ért avagy a pálya segítségért stb.. A Roblox átlépett egy határt, ugyanis ezek a játékosok képesek annyi pénzt adni egy virtuális kiegészítőiért mint ha a valóságban venné meg.

A játékban felöltöztethetjük, fodrászhoz vihetjük stb… az avatárunkat. Mondhatni ez már egy 2. világ ahol megalkothatjuk magunkat de úgy ahogy mi akarjuk.

Nem csak a való világban fontosak a táskák:

Ha vásárolni akarunk a játék piacán valamit akkor azt Rubux-ért vehetjük meg. A mai árfolyamon 1700 robux ára cirka 6300ft. Jól tudjuk, hogy (főleg a nőknél) a cipők, táskák nagyon nagy figyelmet érdemelnek (finoman szólva). Ezért nem is meglepő, hogy a mostani eseményen a játékban elég nagy volt a kereslet a ritka és csak ideig óráig kapható Gucci táskának.

Az esemény neve: Gucci Garden Exp. Itt a játékosok egy Gucci által épített kertben lazulhatnak, a medence mellet sütkérezhetnek persze mindent online. A Gucci-t mint márkát nem kell bemutatni senkinek sem itt sem az online világban. Az eseményhez érkeztek még ritka kiegészítők is ami az igazi profitorientált hozzáállás a fejlesztők részéről.  

Mit vehettek a játékosok és mennyiért?

A termékek ha hívhatjuk így az esemény alatt viszonylag nem voltak drágák a játékosok szerint. Úgy kell ezt a táblázatot értelmezni, hogy ha vettek 1 termékből pl 1000db-ot akkor az már komoly profit lehet a cégnek.

Termékek

Egységár

PL: 250 db eladás profitja

Gyémántkeretes napszemüveg

 

480 ft

120.000 ft

Gucci válltáska

1730 ft

432.500 ft

 

Mivel limitált mennyiségű termékekről volt szó, így 1 óra alatt a legnépszerűbb pl: táskák el is keltek. Amint vége lett az események már jöttek is az eladók.

Vannak olyan cégek is akik kifejezetten ezzel foglalkoznak. Játszanak a játékkal és hamar lecsapnak minden újdonságra, majd aki épp nem tudott játszani de égetően szüksége van valamire, annak haszonnal eladják.

Ahogy fogytak a táskák, úgy nőtt az áruk. Az esemény utáni első nap végén 1 online Gucci táska 497.070 ft volt. A második napon horror összegért kelt el egy virágmintás Gucci táska ami pontosan 850.500 ft-ba került.

A platformnak saját gazdasága és divatipara van az ezen a téren tevékenykedő játékosok számára. Meg kell jegyezni, hogy a Roblox mobileszközökön több mint 2 milliárd dollárt termelt.

Ti vennétek ennyi pénzért online táskát?

Forrás: vandal.com