Age of Empires 4 mióta is várunk rá? 17 éve?

Az Age of Empires 4 egy nagyon régen futó valós idejű stratégiai játék, az Age of Empires negyedik része, amire már lassan 17 éve várunk.

Age of Empires 4 mióta is várunk rá? 17 éve?

Az Age of Empires 4 egy nagyon régen futó valós idejű stratégiai játék, az Age of Empires negyedik része, amire már lassan 17 éve várunk. A Microsoft felügyelete alatt, a Relic Entertainment és az új stúdió, a World's Edge által fejlesztett folytatás célja, hogy látványos 3D-s grafika alatt új ötleteket mutasson be, amelyek a középkorba repítenek minket. Aki valaha is játszott stratégiai játékkal az ismeri az előző 3 remekművet. Nagyon kíváncsiak vagyunk, hogy miket tudnak még mutatni nekünk.

A középkor meghódítása, újra meg újra:

Az Age of Empires 4 a középkorba fog játszódni. A Nyugatrómai Birodalom bukásával 476-tól kezdődően a tizenötödik századig tart. Úgy tűnik azonban, hogy a negyedik rész nem fog ilyen kiterjedt időszakot felölelni, és valamivel az új világ felfedezése és meghódítása előtt, 1492-ben kezdődik. Az alkotók szándéka, hogy ezt a középkori időszakot válasszák, több tényezőnek köszönhető, mind a csapatok hozzáférhetősége és a civilizációk közötti egységek egyensúlya, mind pedig a meglévő történelem miatt, amely kontextust ad a játékban található küldetéseknek, és amely a játék fejlődését jelzi majd.

A Relic Entertainmentben több történész és történelemrajongó is dolgozik, és ők voltak felelősek a dokumentálásért, hogy ne csak a küldetéseket és kihívásokat hozzák létre megfelelően, hanem a játékban megjelenő egységeket, épületeket és karaktereket is jól újraalkossák. Azaz ez egy eléggé valósághű alkotásnak ígérkezik. Az előző részekben sem csalódtunk de jó kérdés, hogy milyen új dolgot tud mutatni a cég.

Kevesebb, de jobban megtervezett civilizációk:

Az Age of Empires 4 továbbra is egy valós idejű stratégiai videojáték marad, amely kompatibilis a 4K és HDR grafikával. Az alkotók hűek akarnak maradni a saga gyökereihez, bár némi kreativitást akarnak adni az alapvető játékmenetnek, hogy olyan elemeket építsenek be, amelyek felfrissítik a sorozatot, és elkerüljék a laposságot. Ezért a negyedik részlet olyan új elemeket tartalmaz, amelyeket még nem láttunk a valós idejű stratégiai játékokban, mint például az egységek személyisége, amelyek reagálnak a parancsainkra, és az adaptív mesterséges intelligencia (Az adaptív, mesterséges intelligencia által szabályozott kapcsolat intelligens módon alkalmazkodik a környezetedhez) fejlesztése. A történet humanizálásának és érthetőbbé tételének jegyében csökkentették a civilizációk számát, ami a megjelenéskor kevesebb lesz, mint az Age of Empires 2-ben, de mindegyikük több személyiséget és sokkal kiegyensúlyozottabb belső változatosságot kapott.

Mit gondoltok tudnak újat alkotni?

Forrás: vandal.elespanol.com